Actueel Rooster

Voorbereiden op bootcamp
Je eerste bootcamp komt eraan! Je hebt jezelf ingeschreven of leest nog even wat je te wachten staat. Superspannend en toch wil je graag fitter worden of misschien afvallen. Hieronder lees je hoe je je goed kan voorbereiden! Kleding Bij  bootcamps combineer je kracht 💪🏻en conditie training 🏃🏻‍♂️.  De conditie training kan zijn met springen, rennen of
Missie Visie ons doel

Ons doel

Body Rock trainers hebben één doel; om alle sporters energieker te maken. We zijn er om je in beweging te zetten je doelen te behalen en fitter te maken. Wij willen dat jij je makkelijk en blij door het leven beweegt en je energiek voelt en daardoor op een slimme manier je doelstelling bereikt. Door

Online Workout plannen

Lukt het een keer niet om een groepstraining mee te doen? Dan hebben we een oplossing voor je. Je kent Virtuagym om je Bootcamp mee in te plannen, maar wist je dat je er ook workouts op kunt volgen? Super handig als je: – een keer geen tijd hebt om naar de training te komen 😟 – op
In het leven ben ik een sprinter. Ik hou van de slimme explosiviteit en uithoudingsvermogen van mijn sport judo. Maar ook de slimme kracht die je nodig hebt bij boulderen en skills om door obstakels heen te komen. Ik daag mezelf sportief regelmatig uit en doe jaarlijks een lange afstand obstakel run. Ik vind het mooi
Jeroen Balk Personal Trainer, Bootcamp en Running Bootcamp Trainer
Sporten en bewegen is een belangrijk onderdeel in mijn dagelijks bestaan. Ik sport zelf heel graag (bijna dagelijks) en in mijn werk als Sportfysiotherapeut ben ik dagelijks bezig met het menselijk lichaam en eventuele problemen die mensen tegenkomen in het bewegen of bij het sporten. Ik vind het geweldig om mensen het plezier van het
Samira van Unnik Personal Trainer Zoetermeer

Samira van Unnik | Personal Trainer

 Sport en bewegen is super belangrijk in mijn leven. Het bewegen en in beweging krijgen van het lichaam fascineert mij enorm. Dat is ook de reden waarom ik afgestudeerd fysiotherapeut ben. Daarnaast vind ik het belangrijk om fit en sterk te zijn én een goed lichaam te hebben. Trainen en goed eten is daarom niet
Mandy Wunnink Bootcamp en Running Bootcamp Trainer
Een sterk lijf betekend voor mij kwaliteit van leven. Kracht en conditietraining hebben altijd al deel uitgemaakt van mijn dagelijks leven, maar de grootste passie heb ik toch echt voor het hardlopen. Een aantal jaar geleden ben ik betrokken geweest bij een zwaar motorongeluk. M’n motor was total loss en zo voelde m’n lijf ook.
Obstacle run training zoetermeer
Een aantal jaren geleden schreef ik me in voor een bootcamp programma. Gewoon om eens wat anders te proberen – de zoveelste poging om meer te gaan sporten. Drie jaar later ben ik bootcamp trainer en geef ik hardloop trainingen. Ik heb diverse triatlons gelopen, obstacle runs overwonnen, hardloopevenementen doe ik regelmatig aan mee. De yogalessen en triathlon
Yuri Beekman Personal Trainer, Bootcamp, HIIT Bootcamp Trainer
Van jongs af aan ben ik al bezig met sporten. Veel plezier hebben en ook keihard trainen. Met dat voor ogen is Body Rock opgericht en uitgeroeid tot een outdoor training bedrijf. Sinds 2012 ben ik fulltime bezig met mensen sterker, slanker en gezonder te maken. Supermooi is dat! De leefstijl vinden die bij je past, vanuit die gedachte
Tagged under:
Sharona Bolander hardlooptraining zoetermeer
Als ik het advies krijg om een week rustig aan te doen met sporten dan is het eerste wat ik denk; wat moet ik dan gaan doen? Dit zegt eigenlijk al genoeg. Ik ben geboren om te bewegen, sporten EN schrijven. Als klein kind kon ik al niet stilzitten. 3 jaar geleden ben ik serieus gaan
Obstacle Running Zoetermeer

Zo train je voor een Obstakel Run

Trainen voor een obstakel run Je gaat een obstacle run te lopen! Super tof en ook wel een beetje spannend. Hoe bereid je je voor op zo’n run? We krijgen die vraag zo vaak dat we er kort iets over schrijven. Eén ding staat vast of je nou een Mud Masters, Strong Viking, Strong Man run of een lokale
Wat trek je aan tijdens een bootcamp in de herfst of winter? De ene keer heb je net een laag te veel aan en zweet je je kapot. Een paar weken later is het onder het vriespunt. Ik geef je een paar tips waar je op moet letten om rekening te houden met de weersomstandigheden en temperatuur.
Martina Hendrix Hardlooptraining zoetermeer
Stel een hoger doel voor meer focus en resultaat. In de afgelopen jaren valt het mij op dat een fitnessprogramma maar een deel van iemand z’n succes vertegenwoordigt. Uiteraard moeten de trainingen in het programma goed zijn. Net als het voedingsplan, de juiste coaching en motivatie. Sinds drie weken ben ik gestart met een hardloopprogramma. Dit is
3 pijlers voor een fitte leefstijl! Als je denkt aan een gezonde, fitte leefstijl dan denk je misschien al snel aan van die groene smoothies, schaaltjes havermout met superfoods en broccoli. En daarnaast moet je minstens elke dag naar sportschool. Ben je al een #fitgirl? De shakes, dieeten en hypes kunnen je hoofd nog wel eens aan het tollen
Even net iets anders dan een standaard omelet is de frittata. Eenvoudig om te maken en heerlijk fris om te eten. De mogelijkheden zijn onbeperkt. Eén van onze favoriete frittata’s is die met spinazie munt en basillicum. Frittata (2 personen): 10 cherry tomaatjes ½ courgette ¼ prei Handje spinazie ½ rode ui 1 teen knoflook Handje zwarte olijven
moeite met ontbijten makkelijke recepten gezonde smoothie

4 gezonde ontbijtrecepten

Bij een gezond leven hoort ook ontbijten. Het ontbijt is volgens sommige de belangrijkste maaltijd van de dag. Het geeft je de energie om je dag te starten en voluit te gaan tijdens het sporten of op je werk. Het voorkomt eetbuien later op de ochtend. Heb je inspiratie nodig? Wij geven je 4 ontbijtrecepten, zodat je lekker kan variëren. Niet vergeten:
Je hebt de hele week gebikkeld: gezond gegeten en je hebt nog een bootcamp voor zaterdag of zondag gepland staan!  Focus op afvallen en fit blijven gaat op werkdagen goed af. Hoe kan je in het weekend de spanning van de boog halen en toch focus houden op doellen? Wij geven je 4 tips om je ook tijdens het weekend aan je gezonde
Als je al een tijdje bezig bent met afvallen of fitter worden, dan heb je vast weleens het woord ‘macro’s’ voorbij horen komen. Macro’s, oftewel macronutriënten, zijn voedingstoffen: koolhydraten, eiwitten en vetten. Je lichaam heeft deze voedingstoffen nodig om goed te functioneren. Een gezond eetpatroon bestaat altijd uit een combinaties van deze drie voedingsstoffen. Wat
Bootcamp Zoetermeer
Wij staan voor je klaar om je te ondersteunen in jouw sportieve doelstellingen. En dat doen we door je nog meer trainingsmogelijkheden te geven op meer plekken in Zoetermeer. Je kunt nu 6 dagen in de week trainen bij Body Rock! Naast een uitbreiding in het aantal trainingen zijn er ook nieuwe trainingen bijgekomen. Zodat

Nieuwe abonnementen 2018

Nog voordeliger trainen bij Body Rock Body Rock gaat over op nieuwe abonnementsvormen. De ervaring leert dat verreweg de meeste Body Rockers na het verlopen van de contractduur van 4 maanden gewoon blijven sporten. Simpelweg omdat die eerste 4 maanden eigenlijk pas de opwarming zijn in je nieuwe sportieve leven. In die 4 maanden geef
Renee is Body Rock’s voedingsexpert. Ze is afgestuurd dietiste en is erop gebrand om mensen te helpen. In deze blog helpt ze je op weg met het bereiken van doelen. Onderstaande blog is geschreven door: Renee van Burk Goede voornemens omzetten in actie. We hebben ze allemaal, goede voornemens. De één misschien niet zo bewust als de ander, maar
Voedingsadvies zoetermeer
Al tijden heb je een vaste route door de supermarkt. Je weet alles blind te vinden. Maar nu je een nieuwe eetstijl hebt, is boodschappen doen ineens niet meer zo simpel. Je hebt je voorgenomen om gezond te gaan eten, maar in de supermarkt komt het er echt op aan. Wat haal je in huis? Dus
Je hebt de lente en zomer lekker buiten getraind. Een t-shirt en korte broek of dunne legging was alles wat je nodig had. Nu de herfst is ingevallen is het de vraag: welke kleding heb ik nu nodig?! In deze blog vertel ik je wat je kan doen om te genieten van je buiten training in de
Mandy Wunnink Hardlooptraining Zoetermeer
Mandy Wunnink traint sinds kort lekker fanatiek mee met Crosscamp. Opvallend is dat ze tijdens het sporten alleen maar door haar neus ademt. Wat is nou het geheim van de neusademhaling?     Ademhalen, dat doe je toch gewoon? In maart 1978 was mijn eerste ademhaling een feit. En sinds die tijd zijn er al
Hardlopen, iedereen kan het, maar eigenlijk ook weer niemand. Je trekt je schoenen aan, je gaat naar buiten en dan rest je nog één ding: je ene voet, voor je andere voet. Hoe langer ik hardloop, hoe meer ik besef dat hardlopen eigenlijk niet zo simpel is. Er zijn 1001 dingen waardoor je nog beter,
De één heeft altijd last van tijdgebrek en de ander krijgt geen hap door zijn of haar keel in de ochtend. Toch is het simpel om jezelf te leren ontbijten. Wij geven je een aantal tips. 1. Maak je ontbijt de avond van te voren Als je weet dat je altijd haast hebt in de
Tagged under: , , , , ,
Je houdt je strikt aan je voedingsplan en angstvallig mijd je elke sociale gelegenheid. Die high tea met je moeder, het avondje stappen met je vriendinnen.  Zijn allemaal verleidingen voor jou. Nergens voor nodig. Ontspan en geniet! Je wilt je nieuwe leefstijl namelijk volhouden op lange termijn en dan kan je best af en toe
Je kent het wel: je komt thuis van een zware training en je maag schreeuwt naar voedsel. Onderweg naar huis rijd je langs de McDonalds. Toch doe je het niet: dat is zonde. Thuis wil je het liefst direct een zak chips opentrekken. Stiekem vind je dat je het verdient hebt. Maar is het verstandig
Stoer dat je de stap gezet hebt naar een fittere leefstijl. Als je nu een artikel verwacht met baanbrekende tips over hoe je zo snel mogelijk die platte buik, smalle taille en ronde billen kunt krijgen, dan moeten we je helaas teleurstellen. We bieden geen wondermiddelen of snelle oplossingen, want daar heb je niks aan!

VIEW ALL
TOP